четверг, 11 декабря 2014 г.

"Аграфка" здійснює мрії, а я мрію про...

"Аграфка" здійснює мрії




Можливо, моя мрія для когось здасться приголомшливою, але ж мрії повинні здійснюватись!!! Саме тому я марю стартовим набором для тиснення і вирізання Sizzix Big Shot Starter Kit (Powder Blue & Teal)


Не занадто?! Впевнена, у мене більше шансів отримати цей набір у подарунок, ніж колись придбати його самій, тому що моє хоббі - це не засіб для заробітку грошей, це те, що мене окрилює і надихає, дає нові сили і дарує позитивні емоції, насичує гарними враженнями і знайомить з кращими у своїй справі майстринями, відкриває нові обрії і дає змогу робити перші невпевнені кроки у світ Скрапбукінгу...
Хочу цей набір для себе у повну і нероздільну власність!!! Буду вирізати і тиснтити, тиснити і вирізати :)) Може, Аграфка здогадається, що це моя потаємна мрія, а я була гарною дівчинкою і мені пощастить?!
Бажаю всім, щоб у Новорічну ніч Ваші найзаповітніші бажання здійснилися, а отже, і моя мрія могла б стати реальністю!
В очікуванні дива!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий